اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

نافس: از کسانی که به دنبال فرصت‌های شغلی در بخش خصوصی هستند دعوت کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مجلس تنافسية الكوادر الإماراتية «نافس» از جوانان شهروندی که به دنبال فرصت‌های شغلی در بخش خصوصی هستند، دعوت کرده تا از «آزمون روان‌شناختی» برای «ارزیابی تمایلات شغلی» استفاده کنند. این آزمون به کمک تیم‌های مشاوره تخصصی طراحی شده و هدف آن آشنا کردن افراد با مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی‌شان است تا به آنها در کشف خود و یافتن شغل مناسب کمک کند.

«نافس» اعلام کرده که این آزمون در برنامه «راهنمایی شغلی» موجود است و می‌تواند شانس جوانان را برای دریافت پیشنهادات شغلی مناسب افزایش دهد. همچنین به کارفرمایان کمک می‌کند تا کاندیداهای مناسب را پیدا کنند. این ارزیابی به شناسایی تمایلات شغلی و نقاط قوت افراد کمک می‌کند و جلسات ارزیابی به صورت خصوصی و با رعایت کامل حریم شخصی برگزار می‌شود.

این برنامه به جوانان کمک می‌کند تا نقاط قوت خود را شناسایی کرده و مسیر شغلی خود را برای ۵ تا ۱۰ سال آینده برنامه‌ریزی کنند. «نافس» همچنین خدمات مشاوره فردی و گروهی را ارائه می‌دهد و شامل کتابخانه‌ای از منابع آموزشی است.

از زمان راه‌اندازی این برنامه، ۲۶ هزار شهروند از خدمات «برنامه راهنمایی شغلی» بهره‌مند شده‌اند. هدف این برنامه افزایش فرصت‌های شغلی و توسعه مهارت‌های شهروندان برای انطباق با نیازهای بازار کار است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا